Gucci - модния дизайнер с едни от най-популярните парфюми на пазара

gucci
Гучо Гучи е роден през 1881 г., в семейството на занаятчия. В началото на кариерата си, бъдещият дизайнер е изработвал стоки от кожа и през 1906 г., отворил магазини във Флоренция. В началото на 20-те години на миналия век, Гучи започнал да продава кожени чанти за ездачи, тъй като клиентите му използвали коне. Първият магазин на Гучи в Рим е отворен през 1938 г. Десет години по-късно марката Gucci  била много лесно разпознаваема. По това време започнало производството на модерната кожена чанта с бамбукова дръжка. Преплетените ремъци с червени ивици станали запазена марка за Gucci и емблема за кожените мокасини. През 50-те години, Гучи създал по-голямата част от асортимента на фирмата. Със знака на модната къща вече се произвеждали спортни чанти, чанти за багаж, обувки и вратовръзки. След смъртта на дизайнера през 1953 г., семейството му провело много успешна рекламна кампания и отворило магазини в Париж, Бевърли Хилс, Лондон, Палм Бийч и Токио.
Славата на Gucci се увеличавала, а холивудските звезди Грейс Кели, Питър Селърс и Одри Хепбърн направили от марката символ на шик и луксозен начин на живот. Джаки Кенеди също помогнала за рекламата на марката, след като била снимана с преметната през рамо чанта Gucci. По-късно моделът на тази чанта станал известен като Jackie O. Компанията приела за свое лого инициалите на основателя си Guccio Gucci -GG.
Заедно с известността и признанието на марката, компанията не била застрахована и от някои сътресения. Въпреки, че стоките GG били смятани за символ на висок социален статус, наследниците  Гучо Гучи не могли да се споразумеят помежду си. Така през 80-те години печелившият бизнес бил продаден на арабски концерн. Десетина години по-късно, модната къща била оглавена от Том Форд, който върнал блясъка на Gucci. Освен кожените изделия, компанията започнала да произвежда парфюми, куфари, часовници, бижута, копринени шалове, спортни стоки, вратовръзки и очила. Ароматите на марката  са сред най-известните на пазара.

Парфюмите с най-голяма популярност

  • Gucci Envy: създаден през 1997 г., като романтична смес от магнолия, жасмин, теменужка, ирис, сандалово дърво, мускус, ветивер и мъх. Серията  Envy била продължена със забележителните аромати  Gucci Envy Me и Gucci Envy Me 2. Началните и завършващите ноти и на двата парфюма са сходни, но ароматите са  различни и неповторими.
  • Gucci Rush  е създаден през 1999 г. Ароматът е смес от цветни ноти и подправки – гардения, сандалово дърво, ванилия и пачули. Три години по-късно Gucci повтаря успеха на Rush с Gucci Rush 2. В състава на второто издание са включени уханията на  нарцис, момина сълза, палмово дърво - в началната нота. Нотите на сърцето са фрезия, роза и гардения. Завършващата нота е от френско грозде, мускус и дъбов мъх.
  • Gucci Guilty е също толкова успешен аромат, намекващ за блясък и богатство. Композицията е от цветя с ноти на мандарина, розов пипер, праскова, люляк, здравец, амбра и пачули.

Мъжете, почитатели на Gucci, също имат своите неповторими аромати.

  • Gucci Pour Homme II е направо главозамайващ с аромата си на маслиново дърво, листенца теменужка, тютюн, червен пипер, миро и черен чай.
  • Gucci by Gucci Pour Homme  има истински мъжки характер. Той е последен щрих към образа на силния, елегантния и уверения съвременен мъж. Интригуващата свежест на бергамот, кипарис и теменужки плавно преминава към опияняващия аромат на пачули и амбра и оставя шлейф на лек тютюнев дим.

 

Напишете вашия коментар