Clinique – козметика и парфюмерия: Be happy!

clinique
През дългите години от своето съществуване, Clinique печели сериозна популярност сред поколения на истински ценители на парфюмерията и козметиката. Само непрекъснатото развитие, съобразно потребителските интереси, е причина фирмата да е с лидерска позиция на пазара за парфюми и козметика. Качествената продукция е преминала всички проверки за алергични реакции. Основата на тази силна и отговорна фирма е поставена през 1968 г., когато известен дерматолог и редактор на популярно списание получили от семейство Лаудер задачата за създаване на Clinique.
В края на 60-те години, журналистката Керъл Филипс обърнала внимание, че някои американски жени имат великолепна кожа. Тя провела изследвания, в резултат на които си изяснила, че тези жени посещават кабинети на дерматолози и използват подобни козметични средства. Скоро, на страниците на американското списание Vogue, се появила статия „Може ли да създадем прекрасна кожа?“. Тази статия била прочетена от собствениците на Estee Lauder и те предложили на Керъл Филипс да застане начело на компания, която ще произвежда такава продукция.
В началото фирмата пускала изключително дерматологични препарати и средства за грижа за кожата без алергени. Един от основателите на фирмата – Норман Орентрек значително ускорил развитието на фирмата, благодарение на технологията си за тристепенна грижа за кожата. Принципът за грижа за кожата в три стъпки бил удивително прост, достъпен и ефективен: почистване на кожата, премахване на мъртвите клетки и финално овлажняване и подхранване. Скоро резултатите от труда на дерматолога дали първите резултати. Друг коз на марката е употребата на салициловата киселина в продуктите в продължение на десетки години. Тази съставка се явява характерна черта, нещо като запазена марка на компанията. Убедени в ефективността на дерматологичните препарати на Clinique, потребителите постепенно увеличавали поръчките за продукти на фирмата.
Сложната система за тестване на готовата продукция се осъществява от 600 доброволци, които нанасят дадения продукт по 12 пъти върху кожата си.  Clinique е първата компания, която открито се отказва от използването на аромати в състава на козметичните си препарати.

Парфюмите на Clinique

С парфюмерия, компанията започва да се занимава доста по-късно. Въпреки това, има сериозни успехи в създаването на изкуствените аромати. Правилното съчетание на природни ухания довежда до появата на такива парфюмерийни произведения на изкуствата, като Clinique Happy  и Clinique Happy For Men. Имената говорят сами за себе си и представят парфюмите и като терапевтични средства. Уникалният ефект – добро настроение - е благодарение на изкусната симбиоза на цитрусовите аромати.

Happy For Men

Парфюма обединява в себе си ароматите на лайм, юка и мандарина. Екзотичният състав е истински празник и веселие за сетивата. За уравновесяване темперамента на цитрусите са добавени аромати от светли дървета. Начална нота: мандарина и юка. Ноти на сърцето: озон и треви. Завършваща нота: кедър и средиземноморски кипарис.

 

 

Clinique Happy

Представлява дамски цитрусов аромат. Като фонтан от емоции, ароматът съпровожда притежателката си навсякъде. Ароматът е рекламиран като тонизиращо средство. Начална нота: червен грейпфрут, бергамот, прохладната нота на цвета на мандариново дърво и високопланински лаврово дърво. Ноти на сърцето: орхидея и къпинов цвят. Завършваща нота: екзотичен аромат от хавайско сватбено цвете, бели лилии, златна магнолия и цветове от есенна магнолия.  Clinique Happy гарантира равномерно разпространение на аромата по цялото тяло. 
Напишете вашия коментар